Review: Reinigende poriënstrip van Action

Wat is het?

Zoals de naam van het product eigenlijk al zegt zijn Reinigende poriënstrips strips die  je poriën reinigen. Het gaat hierbij om de poriën op de neus. Doordat wij vrouwen vaak foundation dragen kunnen deze poriën weleens verstopt raken waardoor ze er vies uit gaan zien. Deze poriënstrips maken deze vervuilde poriën weer helemaal schoon zodat je neus er ook weer schoon uit ziet.

Hoe te gebruiken?

De poriënstrips zijn super makkelijk te gebruiken. Je maakt je gezicht schoon met water en zorgt er voor dat je neus iets vochtig blijft. Vervolgens haal je de strip uit de verpakking en plak je hem op je neus. Doordat er een soort lijmlaagje op de strip zit plakt deze vast op je vochtige neus. Je laat de strip vervolgens 10 tot 15 minuten op je neus zitten zodat de lijm goed op kan drogen. Daarna verwijder je de strip weer van je neus en blijft het vuil dat uit je poriën is gekomen aan de strip plakken. Je neus zal hierna ietsjes rood zien maar dat trekt na ongeveer 10 minuten wel weer weg. Het is aan te raden deze strips 1 tot 2 keer per week te gebruiken.

Inhoud?

In een doosje poriënstrips zitten 10 losse verpakkingen met elk 1 strip. Je kan per doosje dus 10 keer je neus poriën reinigen. Doordat de strips apart verpakt zitten zijn ze ook super makkelijk mee te nemen op reis.

Prijs?

Voor een doosje strips betaal je €0,89 , je hebt dan 10 strips. Omgerekend kost 1 strip dus ongeveer €0,09. Een echt budget product dus.

Waar te verkrijgen?

De strips waar ik deze review over heb geschreven zijn verkrijgbaar bij Action. Andere winkels verkopen wellicht ook poriënstrips maar daar zullen de strips duurder zijn.

Mijn mening?

Ik twijfelde erg of ik de strips zou kopen, dit omdat ik een nogal gevoelige huid heb en al snel last heb van rode plekken. Maar omdat een doosje maar €0,89 kost heb ik toen besloten om ze toch maar te kopen. Ik heb ze getest en stond echt versteld van het resultaat. Voor het gebruiken van de strips was mijn neus een beetje dof en waren mijn poriën verstopt en vies. Na het gebruik was mijn neus schoon en waren ook mijn poriën schoon. Mijn neus was wel wat rood maar dat komt doordat je de strip van je neus moet trekken. Zoals ik al zij trekt de rode kleur na een aantal minuten weg. Kortom een echte aanrader.